Het kan natuurlijk voorkomen dat je een vraag hebt. Hiervoor kun je contact opnemen via social media of een mail sturen naar info@liefscarolien.nl. Lees voor je contact opneemt eerst even deze veel gestelde vragen door, om te kijken of je antwoord er misschien al tussen staat!

1. Kan ik een item ook reserveren?
Het reserveren van items is mogelijk, echter niet langer dan een week. Mocht je op mijn social media een item zien die nog niet in de shop staat, kun je mij daarover een berichtje sturen. Het is dan mogelijk om het item voor maximaal een week voor de shopupdate te reserveren. Er wordt altijd op tijd een nieuwe shopupdate aangekondigd via instagram, houd dat dus zeker in de gaten. Zodra de shopupdate online is, is het niet meer mogelijk om gratis een item te reserveren.

2. Ik heb al besteld maar zie nu een kortingscode!
Het kan natuurlijk dat er een kortingscode wordt gelanceerd nadat je een bestelling hebt geplaatst. Helaas is het niet mogelijk een kortingscode te verrekenen op bestellingen die al geplaatst en verwerkt zijn. Kijk daarom voor je besteld altijd op mijn instagram pagina of er een lopende kortingsactie is.

3. Ik wil mijn bestelling annuleren.
Allereerst heel erg jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Een bestelling die nog niet verwerkt is, kan wordt geannuleerd. Dit kan door een mail te sturen naar info@liefscarolien.nl met onderwerp ‘annuleren bestelling’ en daarbij je ordernummer en eventueel bestelde items. Tijdens het shoppen kun je je bestelling zelf annuleren (door niet af te rekenen of het afrekenen af te breken).

4. Ik ben op zoek naar een edelsteen die niet in de webshop staat.
Dat kan, je mag mij altijd een mailtje sturen of een berichtje doen op social media om dit te laten weten. Ik kan bij eventuele inkopen dan voor je kijken of ik je hiermee kan helpen!

5. Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe kan dat?
Erg jammer dat je bestelling niet bevalt, maar het is uiteraard mogelijk om je bestelling retour te sturen. Lees hiervoor de pagina Verzend-en Retourbeleid door, hoe je je pakketje retour kunt sturen. Het is alleen mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling te retourneren. Het product moet echter nog wel ongebruikt en onbeschadigd zijn, en het liefst in dezelfde verpakking worden terug gestuurd.

6. Ik heb voor meer dan 50 euro besteld maar kreeg geen gratis verzendkosten!
Betaalde en afgeronde bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden. Zorg er dus voor dat je tijdens het afrekenen zelf de optie gratis verzenden aanvinkt in je winkelwagentje.

7. Kan ik na mijn bestelling nog iets toevoegen zonder nog een keer verzendkosten te betalen?
Het is mogelijk om nog iets aan je bestelling toe te voegen zolang de bestelling nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact met mij op via de mail, mailen doe je naar info@liefscarolien.nl. Je kunt dan nog een bestelling plaatsen en aanvinken dat je de bestelling wilt afhalen, zo betaal je geen dubbele verzendkosten en bespaar ik verpakkingsmateriaal en extra werk!

8. Is het mogelijk om mijn bestelling op te sparen om verzendkosten te besparen?
Ja! Sinds kort is het mogelijk om bij het afrekenproces aan te vinken dat je de bestelling wilt opsparen. Wij leggen je bestelling dan klaar in een mandje en zodra jij ons een berichtje doet om de bestelling te verzenden sturen wij jou een factuur voor de verzendkosten. Het is ook mogelijk om bij een volgende bestelling gelijk voor de verzending te betalen, vermeld dan bij de bestelling dat je alle bestelling verzonden wilt hebben. Nog niet helemaal duidelijk? Lees er dan alles over op onze verzend- en retourpagina.


Staat je vraag hier niet tussen, neem dan contact met mij op via de mail. Mailen kan naar info@liefscarolien.nl

X
%d bloggers liken dit: